tiistai 16. huhtikuuta 2013

Niin ketä sanotte laiskaksi?

Joo eilen nukahdin sohvalle ja sitten siitä pyörin sänkyyn lukemaan Stephen Kingin Piinaa---> nukahdin. Ja tänään vastahakoisesti aamulla nousin ylös ennen yhtätoista ja kun tulin kotiin kahden jälkeen niin väsytti niin hirveesti, että kolmen aikaan olin nukahtanu sohvalle. Nyt herätessä 7 puhelua Henkkulilta ja ku avasin puhelimen niin akku loppu. Joo tosiaan en jaksanu eilen illalla ladata akkua vaikka se oli jo melkein tyhjä.
Ajoin mun pösöllä jtn 4km ja mun takki ja laukku näyttää ihan mudassa pyöritellyiltä ku siellei oo sitä fackinroiskeläppää takana. Jospa senki sais vaikka jonaki päivänä hommattua. Mun piti tänään ja eilen soitella tärkeitä puheluita ja ettiä kesätyöpaikkaaki vaan kukapa onkaan unikeoista unikeoin.
just herännyt piisami tässä hellou!

Kauhee kuume ottaa septum-lävistys ja kielen lävistämisestähän on tosiaan "jo" kuukausi. Vielä se septum ja mulla on kaikki lävistykset jotka nyt oon halunnutkin. Mua on sanottu hulluksi ja ties miksi kun oon lävistyksiäni ottanu, mutta mä  rakastan näitä tappeja mun naamassa. Snakebitesit on mulla ollut 13-vuotiaasta lähtien,bridgen otin kohta vuosi sitten keväällä ja tietenkin tosiaan nämä vähän päälle 1kk sitten otetut venom bitesit mun kielessä. Äiti on vaan nyt onnellinen ettei mulla vielä riitä ikä tatuointeihin :D Monet kyselevät että olenko peloissani lävistyksistä jäävien arpien takia, mutta mää rakastan arpia! Arvet on ihanan näköisiä ja kertoo ihmisestä niin paljon. Kellään ei ole täysin identtistä arpea toisen ihmisen kanssa ja arvet kertoo eletystä elämästä. Lisäksi mulle on ollut niin paljon iloa näistä lävistyksistä ettei pienet arvet mua mitään haittaa.
Vaikka saatankin jonkun mielestä olla hieman pelottavan näköinen niin haluan rikkoa ennakkoluuloja, että kaikki lävistetyt ja sivusiilin omaaavat nahkatakkipäällä kulkijat olisivat ilkeitä elämälle selkänsä kääntäneitä hylkiöitä. Autan mielelläni ihmisiä pitämällä ovea auki, pysäytän linja-auton jos näen jonkun siihen juoksevan ja muiden vain tuijottavan tuota hengästynyttä raukkaa, kaupan kassalla monesti autan vanhuksia ostosten purkamisessa ja ihan tällaiset pienet asiat ovat tärkeitä. Yhdesti muistan kun minulla oli huono päivä ja kävin mopolla kaupassa ostamassa ihan vaan jtn greippejä ja kokista. Siinä mun edessä kassalla oli joku vanhus jolla näytti olevan tosi pahoja vaikeuksia saada pidettyä ostoskoria paikallaan ja nosteltua painavia maitopurkkeja kassalle. Mää otin siitä korista vaan kiinni, hymyilin tälle naiselle ja sanoin "mää voin auttaa!". Sen naisen ilme oli niin hämmentynyt ja kiitollinen , että se heti piristi mun päivää kun se nainen sopersi itku silmässä mulle, että sen käsi on just leikattu ja näytti kämmenen läpi menevää isoa tikattua haavaa. Mun päivä piristyi tosta heti ja koko illan olin hyvällä tuulella. Kauheaa ajatella jos mä en olis ollut siinä vaan joku jolla olis ollut kauhee kiire kotiin kattomaan salareita ja joka olis vaan tyytynyt mulkoilemaan tota vanhusta pahasti ja ähisemään epämääräisesti naama ihan kuivatun luumun näkösenä ( ja värisenä). Mun mielestä pienet mukavat teot piristää omaa ja myös toisten päivää ihan älyttömästi ja tosiaan se, että jonkun mielestä saatan lävistyksineni ja räikeänpunaisine hiuksineni olla pelottava, mutta kyllä mustakin inhimillisyyttä löytyy ja mä tykkään kovasti olla avuksi.
Ostin muuten eilen uusia kenkiä ja toiset niistä pääsi heti tänään jalkaan


Tällaiset aitonahkaiset kenkulit löysin halvalla Kenkämeklarin loppuunmyynnistä Oulusta. Hinta oli vain 37,90e ja ostin sitten vielä toiset tekomokkaiset inkkarikengät hippikesää ajatellen kahdeksalla eurolla.Nuo kengät oli kyllä niin hyvät jalassa eikä hinkannu mistään. Kävely vaan oli aluksi hieman hankalaa kun noilla kaatuu sivulle koko ajan :D. Vähän random tekstiä multa tulee aina välillä, mutta toivottavasti kiinnostaa edes jollaki lukea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti