perjantai 12. huhtikuuta 2013

Dabbadabbaduu! Tylsät perjantait.

Tänään oon ollut jotenki ihan älyttömän väsynyt vaan koko ajan ja ajattelin että voisinkin oikeestaan vaan jäädä tänään ihan vaan viettään koti-iltaa. Käytiin äiskän kanssa kaupassa ja nyt on sitten sipsejä, dippiä ja coca-cola zeroa. Oon ihan koukussa tohon zeroon ja mulle tulee suunnilleen vierotusoireita ellen sitä saa koko ajan. Ostettiin kaksi tosi söpöä minisitruunapuuta. Ja ne hedelmät on ihan syötäviä! ja maistuu ihan semmoselle miedolle sitruunalle/väkevälle appelsiinille. Aika seksikästä muuten kun mun 6mm spiraali tippuu korvasta ja pomppii pitkin kaupan lattiaa ja mää kauhistuneena jähmetyn ja melkein huudan sillee hidastetusti "NÖÖÖÖÖÖÖÖÖYYYY!" ku se meinaa pyöriä joitenki kaljakonttien alle. Huh onneksi se päätti jäädä vaan ihastelemaan niitä kaljoja, mutta silti aika söpöä poimia venytyksensä kaupan paskaselta lattialta.Tämä tapauskaan ei ole ainokainen vaan yhesti aiemminki tää spiraali vaan pomppi keittiöpöydän keskelle kivasti ja muut ei hoksannu sitä ja joi siinä ihan rauhassa kahvia, mutta kun mä aloin räkättään niin äiskä hoksas kysyä "Mistä toi tohon tuli?" ja osotti tätä spiraalia.Voisin hankkia vaikka o-renkaan tähän tai siirtyä kohta jo siihen 8mm kokoseen, jossa on o-rengas.

Äippä kysyi multa eilen illalla, että auttaisinko mä sitä ettimään lomavaatteet Turkkiin ja minähän sitten en tyytynyt vaan penkomaan sen vaatekaappia vaan katselin H&M:ltä sille sopivia kivoja vaatteita. Päädyttiin sitten tilaamaan parikin asukokonaisuutta sille sieltä ja itse sain palkaksi urheilurintsikat ja urheiluhousut
tämmöiset liivit. Kuva: H&M
Ja nämä housut. Kuva: H&M


Iskä kävi tänään ostamassa mulle toimivan -06 peugeot skootterin ja jeshhh se toimii! Ja toi tuntuu mun vanhaan -02 kymcoon verrattuna ihan polkupyörältä ku on niin kevyt ja helppo ohjata. Mulle myös tuli tänään ihan älyttömän kiva kirje ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti